My baby leker med Jonas gitarr och jag vill ha kaffe.

jag är kaffeberoende. Jag gillar morgonkaffe. Det började under det här året på Berklee. Morgonkaffet alltså. Imorse drack jag inget, trodde jag skulle klara mig bra eftersom jag har en kort dag idag och redan är hemma (klockan är halv tre), men icke. Någon jävel på gehöret som var dagens första lektion hade med sig hasselnötskaffe, jag lovar att människan satt vid andra delen av rummet men jag kunde inte koncentrera mig på melodidiktaten utan missade hela första vändan för att jag var upptagen av att sniffa efter kaffedoften, ljuva kaffedoften. Och hasselnötskaffe, mums!

Nu blir det kaffe och NCIS säsong 4 minsann! Och william spelar på Jonas gitarr, den är jättefin! :) Du jonas, jag kan se dig spela på den. Ni hör som redan ihop! :)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0