Jag skäms.

Medan jag sov pågick ett vasalopp. Men jag behöver inte skämmas för jag ahde behövt gå upp okristligt tidigt för att kunna följa det via webben. Men ändå. Grattis David Tynell och Sandra Hansson!

Nu ska jag ta och äta frulle och vakna till liv. Ann-Sofie är tryggt hemma i Sollentuna och ute vet jag inte vad det är för väder men när jag tagit reda på det (läs: klivit ur sängen) ska jag bestämma mig för om det blir en löptur runt floden eller ett yogapass senare idag.


Så här glad var jag för en vecka sen när min lägenhetskompis Tatiana gav mig en cupcake och ekologisk choklad i födelsedagspresent.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0