Inte bara min fästman...

Ni vet ju att William kom hit till Boston idag. Hur fantastiskt som helst! Han är ju kvar i sverigetid vilket innebar att han somnade för ett par timmar sen, alltså typ halv nio på kvällen. Jag låg och tittade på NCIS (eller VI låg och tittade men sen var det bara jag kvar med öppna ögon) när jag märkte hur han försvann in i sömnens värld och nyfiken som jag är startade jag förstås photo booth för att ta reda på hur det hela såg ut egentligen. Fnissandes tog jag några bilder med en väldigt sovandes william mot min axel. Ni kommer aldrig få se bilderna om William får bestämma och eftersom jag är angelägen om att gifta mig med honom och leva mitt liv med honom så får jag nog respektera hans önskan. Haha, men jag själv får skratta åt hur himla gullig..hrm, förlåt, macho och tuff, han är på bilderna...

Jag bad mamma skicka med william lite svenskt lösgodis och här får ni se vad jag fick:


Massa marabouchoklad, after eight, lösgodis och en se&hör. Dessutom fick jag trosor och strumpor, precis vad jag ägnat de senaste månaderna åt att kassera så det var väldigt uppskattat att få fylla på med användbara underkläder! Tack! En mamma vet minsann alltid vad en dotter behöver. :)


Kommentarer
Postat av: saran

haha, skönt att slänga in en se&hör så du har nåt sådär inte speciellt ansträngande att läsa när du startar frossandet av svensk mjölkcholkad!



ha det nu så mysigt med kärleken!

2009-03-08 @ 09:01:51
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Mamma Niska

Kul att du uppskattade det. Pappa valde smågodis. Jag kan vara bättre på choklad. Gick det bra för William att få med allt genom tullen? Vi var oroliga för vad tullen skulle tycka om hans val av underkläder-speciellt den röda BH:n. Passade plaggen och fick han betala något för din extra väska?

kram

mamma

2009-03-08 @ 10:31:39
Postat av: tintin

Jag vill gärna ta åt mig av äran också, det var jag som föreslog underkläder.



Kram

2009-03-08 @ 18:12:07
Postat av: Freyja

Men jag dör vad härligt! :)

Ha det så kul nu!

Puss

2009-03-09 @ 12:57:07

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0