Galen lektion i studion :)

Tjejen som spelade in i studion idag är rawfoodvegan. Hon är dessutom mitt inne i en veckolång fasta. Hon var hemma i Belgien i helgen, på sin systers födelsedagsfest. Detta innebära att hon till råga på allt är lätt jetlaggad. Måste säga att hon gjorde ett väldigt bra jobb med allt det i kroppen, även om hennes tillstånd ledde till en hel del skämt och glirningar från bandet och då främst pianisten som har en väldigt bitsk humor. Allt som hade blivit fel hade enligt honom blivit rätt om hon ätit en hamburgare. One hamburger a day makes the leadsheets okey, tror jag minsann att mottot löd. Jag tycker det var fruktansvärt roligt. Dessutom strippade vår lärare i outrot på andra tagningen. Det är bara gaykillar som kommer undan med sånt. Mycket underhållande.

Överlag har vi de galnaste lektionerna på torsdagar 11-13 i studion. Helt galet. Idag hade Sheryl dessutom med sig belgisk choklad till oss, en stooor kartong. FULL av goda, underbara, fina belgiska praliner. mmmmmmm... Så lite sockerchock fick vi också vilket knappast förmildrade omständigheterna.

Jaja, nu ska jag äta lunch och sen blir det lite plugg innan konserten ikväll. Jag har visst glömt maten i micron så den får värmas upp på nytt. Så blir det när man kollar viktig mail. Eller facebook.


Klart jag tog en bild av de belgiska pralinerna.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0