Förlovning och bröllopsplaner

Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling offentliggjorde ju sin förlovning i veckan, vilket man bara måste hurra för. Sju år senare liksom, hurra! Jag sitter bara och ler när jag tittar på pressmöte Victoria och Daniel, bättre än vilken Hollywoodrulle som helst.

Titta bara här.

Det är så härligt att få tio minuters romantiksnack som inte enbart utgår från Daniel Westling som en hårt arbetande entreprenör med en värdig plats vid kronprinsessans sida, som det kan låta som i många artiklar. Sånt kan jag bli lite trött av så det här var upplyftande. :)

Kommentarer
Postat av: Freyja

Yes! Så sant så :) och snart är det ett annat bröllop vi ska glädjas åt! :D

KÄRLEK

2009-03-02 @ 19:30:49

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0