Ensam i lägenheten, lugn lördagkväll.

Så har Ann-Sofie spenderat alla sina 9 dagar i Boston och sitter nu på flyget hem till Sverige igen. Det har varit fantastiskt att ha henne på besök, jag har gjort så mycket fönstershopping att jag numera kan fungera som personlig shoppingassistent i Boston eftersom jag varit med Ann-Sofie in i mååånga butiker då ett av hennes mål under veckan varit att fylla väskan från 16 till 23 kilo på hemresedagen. DET kära studenter, kan man tydligen göra när man pluggat klart och fått ett Riktigt Jobb med Månadslön. Jag tror hon lyckades ganska bra med att fylla väskan faktiskt... ;)

Själv sitter/halvligger jag i sängen med laptopen i knäet och funderar över det här med middag. Men jag är så ruskigt trött så jag förstår inte riktigt hur det ska gå till. Jag har nog lite ris i en låda i kylen och lite tonfisk att skölja ner riset med, mer än så behövs inte ikväll. Jag ska som sagt var se Australia och om jag somnar somnar jag. Jag är sjukt trött men nöjd. När jag har gått runt här i Bostons många olika områden med Ann-Sofie i veckan har jag uppskattat stadslivet mer än jag brukar. Missförstå mig rätt, det ska bli trevligt att komma tillbaka till Piteå men det ska även bli väldigt trevligt att spendera mer än halva maj månad i stockholm.

Någon som hittat ett sommarjobb till mig än eller måste jag börja söka själv?
Mina krav är enkla; jag vill tjäna så mycket pengar som möjligt på tre månader utan att behöva prostituera mig eller jobba på Smörkransen i Åkersberga.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0