Death Scenario

Igår skrev jag en liten truddelutt till songwritinglektionen idag. Den heter Death Scenario och är ett resultat av sk. free writing. Jodå. Så kan det bli då. Det som kommer ut skrivs ner och när det råkar vara färdigrimmat och klart så skiter jag i om första raden lyder "I plan to fake my own death scenario, just to find out what will happen". Det kan ju sälja ändå liksom, bara det svänger tillräckligt ;)

På tal om death scenario så märkte jag att det har hänt något vid Kenmore Square, det var typ 18 polisbilar och flera ambulanser där när jag gick till skolan. Dessutom var ett stort område avspärrat, precis utanför banken och McDonalds. Måste läsa tidningen tror jag, läskigt med sånt där. Hoppas ingen for illa men varför skulle det annars vara så många ambulanser? Jaja, jag vet inte. Uppdatering kommer.

Nu ska jag öva vidare på min countrytwang.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0