Amerikans prestationsutmärkelse!

Kolla här, vad som väntade i min skolmail nyss:

Dear Linda,
 
I am pleased to inform you that you have earned a place on the
Dean1's list for your excellent academic performance during the Fall
2008 semester. This is an accomplishment of which you can be proud.
 
Congratulations on this noteworthy achievement.  I wish you continued
success in your studies and endeavors at Berklee.
 
Sincerely,
 
Lawrence E. Bethune
Vice President for Student Affairs/Dean of Students
 

Coolt va?
Jag är så himla grym, min första superduperamerikanska utmärkelse! Hurra hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: W

Haha, GRATTIS!!!

2009-03-05 @ 23:50:49
Postat av: Ella

Jag är inte det minsta förvånad, men likaväl oerhört stolt och imponerad.

Du ÄR grym!

2009-03-05 @ 23:53:15
URL: http://jagskaingetha.blogg.se/
Postat av: Freyja

GRATTIS ÄLSKADE MOSTER!! :D

<3<3

2009-03-06 @ 10:26:29

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0