5 dagar kvar!

Om fem dagar kommer William hit! För er som missat det så är William min fästman, han går på musikhögskolan i Piteå precis som jag även om jag är i Boston för tillfället. I höstas var vi ifrån varandra i fyra månader vilket kändes rätt lugnt sådär i efterhand när vi var med varandra under jullovet. Nu har vi inte setts på drygt 1 1/2 månad och det känns betydligt jobbigare. Antagligen för att vi var så inställda på att vara ifrån varandra i höstas och nu i vår har vi tänkt att "äh, det här är väl inget jämfört med i höstas". Så har det visat sig att det är värre och jobbigare att vara ifrån varandra så här kort tid. Man får inte bli lat när man har ett långdistansförhållande, inte annars heller. I tre hela veckor ska jag få ha min stora kärlek här i Boston, helt underbart ska det bli!



Visst är han fin? I söndags fick han höra att någon som sett honom sjunga i lördags ville gifta sig med honom och jag kan bara hålla med. Det vill ju jag med! :)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0