Och jag som hade värsta idén...

Jag hade ett jättebra koncept till mitt kommande blogginlägg när jag vaknade imorse. Nu är det borta. Puts väck bara. Okej, here we go.

Igår hade vi training camp på snäcksjön, 20 stationer x 2 varv. När jag ställde mig i duschen efteråt hade jag fruktansvärt svårt att höja armen så att duschmunstycket befann sig ovanför mitt huvud. Mjölksyran tog över.

I morse ägnade jag 7 minuter åt att borsta mitt hår. 7 minuter effektiv tid är ganska länge. Inte heller det kändes särskilt bra i armen som fortfarande är tung och trött. Dessa 7 minuter fick mig att få för mig att jag ska klippa av mycket mer hår än jag tidigare tänkt, typ 7 cm nedanför örsnibben får det bli. Nästan två decimeter klipper jag av då, helt sjukt. Men eftersom jag har väldigt svårt för folk som tror deras personlighet sitter i längden på deras hår så får jag väl stå på mig nu helt enkelt. Jag har redan lagt fram förslaget till Lina som ska klippa mig och jag litar på att det kommer bli bra. Och skönt.

Nu har jag ägnat 7 minuter åt att skriva om mitt hår, det där som var så svårutrett i morse.



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0