Jag är inte att leka med

Igår kom Anders och Erika förbi ända från västerbotten, eller de hade varit i Uppsala en sväng innan så riktigt så långt hade de inte kört just igår. Det var väldigt trevligt att sitta och snacka, äta/dricka gott och njuta av sommarkvällen som visserligen var lite molnig men eftersom det inte regnade får det räknas som en höjdare. Idag sitter jag ute på altanden med min laptop och jobbar, hur skönt som helst. Det blir en del pilljobb med noter som inte riktigt fastnar där jag bestämt att de ska fastna, typsnitt som ska överensstämma och ändras och repristecken som måste flyttas osv. Fast jag älskar mitt sommarjobb och jag och Finale börjar bli riktigt goda vänner vilket jag kommer ha stor nytta av i framtiden också, då ingår pilljobbet i det hela så det är lika bra att ta tag i det. Lite lunch först kanske? :)

...och under stortån har en mygga attackerat, jobbigt ställe att klia på....

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0