Förlåt mamma!

Mamma är nog min trognaste bloggläsare. Hon läste mitt inlägg jag postade för en stund sen där jag nämnde tidningen  Gör Det Själv och tog mycket illa vid sig av min kritik. Eftersom hon är en handlingskraftig kvinna skrev hon ett mail till mig.

Så här skriver hon:

Linda, Gör det själv är mitt husorgan. Den bästa tidning som finns. Beskrivningen till mitt trädgårdsbord på landet kom därifrån. Jag kastar mig över den när den kommer och läser vartenda ord med andakt. kram mamma

Jag tar till mig av detta, antagligen var det Vi i Villa som ville smutskasta Gör Det Själv genom att publicera en fejkannons. Tidningen Gör Det Själv har nog betydligt bättre omdöme än en överdimensionerad borr. Mamma, jag ber om ursäkt ännu en gång.


Kommentarer
Postat av: mamma Niska

Du är förlåten!

kram

mamma

2009-07-18 @ 09:19:25
Postat av: MamaLou

Kära Linda,



jag blir förstummad när jag läser ditt inlägg, jag kan inte förstå hur du kan skriva nedlåtande om borrar. Och en överdimensionerad dessutom, de som är skönheten personifierad.Vackrare ting får man leta land och rike och bortom synranden efter.

Denna oerhört sköna, fantastiskt inspirerande och gudomliga bild har jag förstorat upp 5 x 6 m och har hängt upp på stugväggen så att alla förbipasserande kan få njuta av den på samma sätt som jag. Hoppas att du nu kan se skönheten i denna remarkabla bild.



ledsen borrälskare

2009-07-20 @ 09:04:31
Postat av: MamaLou

kommentaren flyttad till annat ställe..

men den är visst kvar ändå

är den fastborrad

eller bara allmänt drillad?

Vem vet inte du

vem vet inte jag

vi vet ingenting nu

vi vet inget idag



trala la la la laaaaaaa

2009-07-20 @ 09:12:22

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0