Födelsedagsfirande och bog

Dagen började tidigt idag, jag och William var nämligen med Ella och firade John på morgonen eftersom han fyller år idag. Nu jobbar Ella med provstekningen av en schysst bog. "Jättefint kött det här", säger Ella i sann jagborpålandetochvetvadjagvet-anda. Jag tror henne.

Ella har även skivat rabarber, enorma mängder rabarber. Jag har varit ute på fejjan och googlat paradise hotel-deltagare som Lee-Britt till exempel. Minns ni henne? Galen var hon iallafall. Den här dagen är solig och alla hästar har fått mat redan. I eftermiddag blir det tältuppsättning och annat pyssel som dammsugning.

På lördag är det fest!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0