Det är en reeeegnig måndag-...

och himlen är så gråååå..... Men jag fick en gul tröja av Lina idag så jag känner mig mycket piggare och gladare redan! :) Tant Lina är på tok för god för mig. Dessutom har jag en stor kanna kaffe bredvid mig och massa noter på datorn att ta tag i, och utanför fönstrena har regnet tunnats ut. Jag känner mig väldigt glad och utsövd. Hurra, hurra, hurra!

I lördags hade min syrra sin 40-årsfest så än en gång fick jag och william en god anledning att ta oss till åkersberga. Det var väldigt trevligt och vi gick inte och la oss förren fåglarna började vakna till liv. Tintin fick en prenumeration på Svensk Damtidning (för att hylla åldern) och en djembekurs (afrikanska trummor, för att hylla att det aldrig är för sent att börja med något nytt). Hon fick många andra fina presenter och framför allt verkade folk ha väldigt trevligt på festen, så jag tror nog hon var nöjd. Annars får hon väl rätta mig med en kommentar eller två? :)

Igår var jag, William och Ella på östhammars bio och såg nya harry potter. Jag ska börja läsa böckerna nu, Ella tyckte jag skulle läsa alla innan sista filmen kommer ut och det ska jag väl klara av. BÄttre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Harry Potetr böckerna är kanon, och så snabbt som du läser Linda kommer det inte att vara några problem :) Men, det är ju bekvämare att bara kolla på en film, då behöver man liksom inte tänka så mycket, om man itne behöver hålla för öron förstås... Den 19e åker jag till Boston igen, längtar och bävar inför den nya terminen :) kram gumman, saknar dig

2009-07-20 @ 18:32:19

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0