Vilken morgon!

Jag vaknade med prestationsångest och fruktansvärt ont i halsen. Usch.

Jag kommer på mig själv med att vara lite rädd för pianisten i bandet som spelar på studio recording-labben jag har idag 11-13. Eller som jag sa till Anneli igår, han är lite svår att kommunicera med. Vill ha exakta direktiv och eftersom jag mer är en känslomänniska så blir det lätt svårt. Men jag vet ju att egentligen ska jag inte oroa mig, jag har bara råkat släppa loss hjärnspöken så efter lektionen idag kommer jag vara motbevisad min oro.

Ute är det soligt, har inte någon koll på hur blöta trottoarerna är bara. De kan ju vara helt frysta, det kom rätt mycket snöblandat igår och blev saftiga pölar överallt.

Jaja, nu ska jag väl dra mig till gehörslektionen.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0