Skoskav under foten?

Jag har gått fram och tillbaka till skolan 2 ggr idag, ännu en av fördelarna med håltimme mellan första och sista lektionen. Allt som allt blir det ca 18 km och mina vinterstövlar är inte gjorda för det. INTE. Gjorda för det. Detta har resulterat i en lätt ömhet på undersidan av båda hälarna bara sisådär vartenda steg jag tar. Jag får gå med pyttesteg och då istället ta jättemånga steg för att kompensera eftersom jag är van vid att gå jättefort, känner mig som en geisha.

Jag tror dock att smärtan lindrades lite av jacuzzibadandet efter träningen. Åååh vad jag kommer sakna den delen av mitt gym när jag kommer tillbaka till Korpen, Piteå i höst...

Nu ska jag diska och fixa någon kvällsmacka innan det bär av med harmoniläraläxan. Har förresten en cool idé på ett arr av Beatles "Come Together". Känner mig sjukt inspirerad och även om jag inte kommer igång med det ikväll så ska det bli kul att sätta igång imorgon. Yes.





Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0