Min kropp är kär i mig

Kroppen blev så glad av det här. Först en timme power strength och sen 45 minuter step där jag nästan dog och sen 15 minuter mage. Ryggen kommer nog sluta plåga min smärttröskel från och med nu och jag kommer sova fantastiskt gott inatt. Tills dess ska jag duscha, laga middag och titta på Stjärnorna på slottet på svt.se/play

Klockan är 8:00 pm. Jag ska ha en underbar kväll.

Ps. Bifogar min allra hårdaste enhalvtimmeefterträningen-bild. Och den första kan jag också tillägga:


Linda "Mitt efternamn betyder nacke på finska" Niska

Kommentarer
Postat av: Venla

Sen mä tiesin jo. (=det visste jag redan. vad ditt efternamn betyder alltså ;)

2009-01-16 @ 09:11:54
URL: http://venla.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0