Lätt jetlag

Jag gick upp halv nio imorse. För er som känner mig är det ganska tidigt så jetlagen är i det mesta positiv. Det känns stabilt faktiskt, inte som efter indien. men då var det ju nästan 12 timmars skillnad istället för 6 och det är jobbigare att åka österut vilket förklarar att jag sov hela dagen efter att jag kom hem till sverige innan jul. Kan ju underlätta att dygnsrytmen var helt rubbad, nästan i Bostontid faktiskt, under jullovet vilket gör omställningen bara tre timmar eller något sånt.

Det är soligt idag, snön ligger där den ligger och det är en riktigt fin vinterdag. Jag har stått i en mobiltelefonaffär med anneli i 45 minuter, det var lätt den varmaste butik jag besökt. De gillar pappersarbete här i usa, det märks ju på tiden det kan ta att köpa en liten ynka mobiltelefon. Men väl hemma igen har jag just ätit lunch och ska ta dagens första kaffekopp. Ikväll ska vi fira Tatiana som fyller år på söndag så det blir till att äta ut på någon billig restaurang. Ska bli mycket trevligt.

Ja, det var lite om mig, hur är det med dig?

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0