Hej bloggen, och gott nytt år.

Jag har jullov. Det innebär lite internettid och mycket umgänge. Jag har spenderat fem dagar i Åkersberga hos min familj och mina vänner (varav en bor där, men åkersberga is the samlingspunkt ändå) och åtta dagar i Gullmark hos Williams familj. Nu är jag och William i Piteå och det känns verkligen som hemma. Det är 15 minusgrader och snö, ankars är tyst och tomt på studenter och vi har ägnat kvällen åt att titta på film. Imorgon ska vi träna har vi sagt. Och ta en kaffe på stan. Det blir nog lugnt och skönt, norrbotten är vackert och min fästman är helt underbar. Jag är kär, lycklig, rik, älskad och tillfreds. Känner ingen stress, ingen ångest och ingen oro. Livet är fint bara, det är det.

Kommentarer
Postat av: MamaLou

Jaaa Linda ;-)



och Du är värd varenda sekund av denna lycka

Ett helt liv i varje ögonblick



Var inte rädd för att den ska försvinna, släpp alla såna lycko-bortstötande tankar. De är inte bara onödiga, utan dessutom vill gärna manifestera sig.



Gör så här istället:

Gläd Dig och tacka för att den är där och följer Dig, berikar Dig.



Gör det varje dag, ett par minuter för lyckan.



Du förstärker den, den vill också så gärna manifestera sig, mer och mer i Ditt liv

och så drar Du den till Dig ännu mer

och ännu mer

och ännu mer



That's the real power of Happiness and Joy



Yeah Yeah Yeah

Kärlek

MamaLou

2009-01-04 @ 10:08:48
URL: http://mamalou.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0