Godmorgon och håltimme

Jag älskar ordet håltimme. Jag har fått hål idag mellan 11-16. 5 hela timmar alltså pga att mittenlektionen idag blev inställd. Jag ska nog hitta på något vettigt att göra under den tiden, inga problem faktiskt.

Då slipper jag släpa med mig laptop och matlåda till skolan eftersom jag ändå kommer komma hem om 2 1/2 timme igen. Skönt. Blir alltså nästan två mils promenad idag allt som allt eftersom den här veckan är T-fri. Najs.

Skönt och najs är typ samma sak fast på två olika språk.

Men hörrö, nu ska jag ta och göra mig iordning så jag hinner gå förbi innan gehörslektionen och kolla om det blir någon call back eller ej på auditionen igår.



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0