800 inlägg

Hej och välkomna till mitt 800:e inlägg på bloggen.

Tvåhundra till så har vi tusen, då blir det fest. Men det blir faktiskt fest nu också, jag har laddat upp inlägget med följande godsaker:

  • Toto - Stop Loving You: harmoniken uppfyller alla krav för att skapa köpglädje, nostalgiska känslor, ökad självkänsla, ökad planeringsflöde som i samband med alkohol innebär att man lovar saker som att åka jorden runt med någon avlägsen vän osv.
  • En godisskål
  • Chips
  • En flaska Amarone Tommasi
  • Chokladpraliner
  • Ett kalahabräde för turnering













Nu firar vi!

Kommentarer
Postat av: W

Jihoo! Vilken fest!!=)

2009-01-18 @ 19:00:46

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0