Uppdaterade känslor

okej hörrni, sorry. Jag drack lite kaffe här nu och jag hade verkligen lyckats med kaffet den här gången, ni vet när man får ett mörkrost att vara mörkrost men ändå smaka mellanrost fast mörkrost? Så smakade det. Mmmm. Perfekt med mjölk.

Så nu har jag en lite nyktrare vision av den här torsdagen. Jag hade lektion 11-13 (vocal recording lab) och sen träffade jag Sara (hasses dotter) och fikade, Sara hjälpte mig massor när jag kom till Boston i höstas och sen dess har vi inte setts. Då var det typ 30 grader och sensommar. Så allt som allt känns det här som en riktigt bra dag måste jag säga!

Om jag bara får prata med min fästman på skype i eftermiddag så vore allt som det ska. Vad säger du älskling?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa ja!!=)

2009-02-12 @ 22:59:06

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0