Sjukt trött. Men vaken.

6 timmars sömn fick jag, lite knappt. Fast det var mitt eget fel så jag biter mig igenom det.

Tre saker har jag lyckats med det senaste dygnet:

- känna av var T:n är och när den ska komma inrullandes på perrongen. Jag räknar till 120 sekunder. T:n kommer efter 119.
- känna att det finns ett skäl till att jag borde ta med mig mobilen fast jag bara ska gå och handla och ingen brukar ringa på den. På väg hem från affären ringer Johanna som glömt nyckeln och det är -10 grader ute.
- känna på mig att jag har ett mail i inkorgen från min trumlärare. Loggar in på morgonen och har fått terminens första klassmail från vem? Trumläraren såklart.

Småsaker och kanske sammanträffanden, men övning ger färdighet.

Nu ska jag inte sitta här längre. Vissa av oss har lektion 9-16 idag.

Ha det fint!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0