Ps. Stor Svart Råtta.

Vi har en stor svart råtta i köket. Jojomensan. Inte en liten mus som vi trott i några månader, nej nej. Johanna såg den nämligen igår, den lilla musen, och den visade sig vara en stor, svart råtta. UÄCK! Så jävla äckligt. Jag bara ryser alltså. Det är så SNUSKIGT att ha en Stor Svart Råtta i köket som hoppar runt bland kastruller, på spisen, in i diskstället och överallt den kan komma åt. Dessutom lämnar den svarta små bajskorvar efter sig och jag vill bara springa och kräkas när jag skriver det här. Det är bara så. jävla. äckligt. Så. det. finns. inte. Jag har aldrig saknat Nikita så här mycket tidigare.

Jag kan inte med ord uttrycka det jag känner för Äcklet i köket. Råttan är härmed min allra största fiende i hela världen.

Bring it.


Inte gullig. ÄCKLIG.


Nikita - Inte äcklig. GULLIG.

Kommentarer
Postat av: Annette

Antar att "The war is on" i ditt kök nu ;) Hoppas du vinner för dom är lömska dom små jäklarna!! Som sagt MYCKET bättre med sommar när dom slipper rota sin i husen :)



Lycka till!!

2009-02-13 @ 12:54:04
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: MamaLou

Nä men å en sån söt liten råtta

tulle tulle tulle



---



På håll, söt

Up your face, yack

Åsså va're inte så kul längre :-/



---



Jag hade en mus i sovrummet, som sprang rakt över mig när jag låg i sängen.

Då pratar vi om en riktigt lajbans upplevelse..



Mao Det kan alltid vara värre

Du vet "hål-i-foten" med Hasse och Tage..)

2009-02-13 @ 17:29:33

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0