Hipp hipp hurra!

Nu firar vi! Jag har fått sex timmar extra som tjugofyraåring, så även om jag är född 22 februari 1984 kl.00:34 så är hon ju fortfarande bara 20:20 den 21 februari här i boston än så länge. Jag och Ann-Sofie njöt av yogan och har ägnat eftermiddagen åt shoppingstrosande och cheesecake- samt pizzasliceinköp. Nu väntar vi på Anneli och Luisa så kan firandet sätta igång på riktigt sen. Vid elva får Sara barnvakt så då dyker hon upp också. I datorn spelas Britney Spears samlingsskiva och i glasen har vi mousserande vin.
Så här klokt skrev William i ett mail till mig imorse:

"Sen en morgontanke; Det är ju egentligen ganska sjukt att du är 6 timmar yngre där än vad du är här. 6 timmar kan ju va rätt mycket i vissa sammanhang... När du panikskriver en hemtenta, när du är actionhjälte o kämpar mot klockan för att rädda världen, när du sitter bredvid din älskade som ligger i sjukhussängen och denne drar sitt sista andetag.. DÅ skulle man nog inte ha något emot 6 timmar till!! =)"

Kloka man. Jag ska njuta av dessa timmar! :)

Min och Ann-Sofies status just nu:


Kommentarer
Postat av: saran

Grattisgrattisgrattis :)

2009-02-22 @ 12:20:58
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Freyja

GRATTIS ÄLSKADE DU!! :D

2009-02-22 @ 17:25:12

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0