Helgbilder!

Här kommer lite bilder från lördagen på Harvard Square och söndagen på the Otherside:

Lördag:



Anneli är glad och då gör man tummen upp.


Jag blir helt naturligt fotad av min högerhand.


Coop?


Huvudlös Harvardstudent. Kanske inte skarpaste kniven i lådan?


"Hidden Sweets" - BÄSTA affären på Harvard Square. De har lösgodis (!), massa konstiga amerikanska godisar, godis från 80-talet (typ chokladcigaretter), kort, ramar, krimskrams, turistgrejjer m.m.


Anna visar upp en del av godisutbudet.


När vi fikade satt vi vid ett bort som var ett hjul. Det var till och med fastkedjat i taket för säkerhetsskull.


Även bra dagar har ett slut, Julia var så trött så hon började suddas ut. (Wow, det rimmade).

Söndag:


Gabriela och Luisa.


Gabriela.


Luisa.


Kaffe.


Gabriela, Luisa och jag.



Har du förresten testat att lyssna på min musikspelare i menyn till höger? :)




Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0