Goodnight, goodbye, farewell

Nu är det minsann dags att sova.

Kan inte alla jag älskar komma hit på en gång, gärna till min födelsedag nästa vecka. Tur att Ann-Sofie kommer, ni andra får straff-fira mig i sommar. Jag vet att ni vill det. Moahaha.

För att styra mina tankar bort från sambagroove som jag suttit och svurit över de senaste timmarna, så vill jag delge er lite av min önskelista (tunga saker behöver ni inte skicka hit):

Kära vänner, familj och bekanta. Ett utdrag ur min 25-årsönskelista:

Nya träningskläder
En häst
Ett hus
 En bil
Ett frisörbesök inkl. färgning
En avbetalning av min nuvarande studieskuld (ca 320 000)
En stålsträngad gitarr med mic
Ett par jeans

Det viktigaste på listan är nog träningskläder och ett par jeans. Ja, ett frisörbesök också då kanske. Lite svenska böcker sitter inte heller fel. Eller en tarmsköljning. Lite tandblekning kanske medans vi ändå håller på. Och så ett stämt piano i mammas och pappas vardagsrum. Nån film kanske. Och ett skivkontrakt.

Ja, det var ett litet utdrag det. Egentligen blir jag ändå bara glad om ni kommer hit, så köp inget. Kom hit istället.

Sa jag att Lisa kommer hit imorgon och stannar över helgen? Hon pluggar i Potsdam i år så nu ska hon komma hit och njuta av en storstad :)


Kommentarer
Postat av: W

Hmm, det var en del det. Ska jobba på det..;) Men till en början kan jag lova dig kärlek. Väldigt mycket kärlek...

2009-02-14 @ 00:40:25

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0