Faktastund -lystring tjejer!

Ska du ut på dejt inom kort? Hoppas du på att den ska sluta under samma täcke? Ta då till dig detta:

Jag har av säkra källor (du vet vem du är) fått veta att sparris är ett big no-no på din tallrik om du önskar få utbyta intimare kroppsvätskor samma kväll utan att uppfattas avskräckande. Sparrisintag skapar nämligen en smak av geturin på en plats hos tjejer där dejten eventuellt kommer gå på upptäcktsfärd. Alltså:


SPARRIS=


GET+


URIN=
GETURIN

Kan leda till:


Frågan härnäst är ju hur man kommer fram till just geturin.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja jag antar att även getuppfödare har sex..;)

2009-02-17 @ 16:28:33
Postat av: Anonym

Vad är det som smakar geturin, och för vem? Fattade inte riktigt...

2009-02-17 @ 20:33:31
Postat av: Linda svarar

Vi tjejer börjar tydligen smaka geturin. Inte så skoj kanske om man tänkt sig en intim situation.

2009-02-17 @ 21:23:06
URL: http://niskalainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha. Men om killen känner igen den smaken, är det ju snarare honom det är pinsamt för...

2009-02-18 @ 20:20:18
Postat av: Linda svarar

hahaha, så sant! :)

2009-02-18 @ 22:22:56
URL: http://niskalainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju jätteroligt att det här väcker samtalslust (förhoppningsvis inte samlagslust...)!! :D Det är faktiskt så, Linda, jag kanske inte var nog tydlig, men killar börjar också smaka, ja du vet....

2009-02-21 @ 06:12:38

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0