Dödligaste kvinnan i världen med en banan

När jag skivade bananen som skulle i frukostgröten så insåg jag att jag blivit grym på det. Att skiva banan alltså. Jag tar bort halva skalet och använder skalsidan av bananen som skärbräda. Sen skivar jag. Jag får upp såna är supertunna skivor då och då och då för jag kniven mot munnen och äter upp skivan. Rakt från knivbladet, bara sådär liksom. Jag vill gärna se det som de där i ninjafilmer som skivar blåsfisk till sushin med en superskarp kniv och de bryr sig liksom inte. De tar en bit blåsfisk som är skivad snabbt och effektivt även fast man dör om den är skivad fel, precis som jag tar mina bananskivor. Direkt från knivbladet.

Nu ska jag till skolan, ha det fint!


Kommentarer
Postat av: W

Haha, värsta ninjan!=)

2009-02-11 @ 15:24:09

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0