Dagens väder i Boston

Anneli var förbi och lämnade min laddare. Hon lämnade även av sin kofta här, det är tydligen varmt i Boston idag. Det vet jag inget om, jag är nämligen snorig och sjuk med halsont och lite feber. varje gång jag är sjuk så blir jag jättesugen på att sjunga, det är som att all övningsmotivation kommer när jag inte kan eller orkar. Ååååh vad frustrerande. Jaja, kanske kan jag skriva lite leadsheets eller nåt. Till på onsdag har jag dessa låtar i sångläxa:

Chain of Fools


Every breath I take


Listen

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: gud vad roligt! =) jag pluggar till svensklärare, men hoppas kunna ha musik också =) har du nån myspace kanske?=)

2009-02-01 @ 18:25:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0