Conference call

Om man pratar fler en två personer samtidigt på skype så heter det "Conference call". Jomen. Det var precis vad jag, Lisa (i Potsdam) och Anneli (fyra t-stopp härifrån) hade nyss. Conference call. Lisa kommer hit till Boston i slutet av nästa vecka vilket innebär att vi ska fira alla hjärtansdag ihop. Som en trio alltså. Vi kommer ge allt. Vi ska ut på romantisk middag, äta chokladhjärtan, vada i rosa och rött samt kolla upp om det går någon riktigt amarettodrypande, överromantisk film på bio.

Jag tycker det är precis vad man ska göra på alla hjärtansdag i usa. Go all in.

Nu ska jag gå till Anneli och lämna hennes kofta, sen ska jag äntligen gå och handla det jag ska laga till middag.

Hej svej!


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0