Arlanda och Färjan - dokusåpor

Jag måste berätta om det roligaste msn-samtalet jag just hade med min kompis Pia. Pia jobbar i tornet på Arlanda och tv3 har tydligen en dokusåpasatsning som heter just "Arlanda" och görs på samma koncept som "Sjukhuset" som tidigare sänts på tv3. Det innebär att de kommer filma från tornet onsdag och torsdag den här veckan då Pia jobbar. Haha, det är ju underbart!

Men inte nog med det, samma Pia ska på kryssning på fredag och vad spelar de in då? "Färjan" såklart! Hahaha, det är helt fantastiskt! Jag hoppas Pia kommer med i båda, det skulle jag tycka var väldigt, väldigt rolig. Men hon är kompetent, snygg och rolig så det ska nog inte bli några problem. Däremot nämnde hon något om att målet nog var att inte komma med i "Färjan". Men jag röstar för.

Ha så kul i veckan, Pia! :D

Mer om "Arlanda" hittar ni här
Mer om "Färjan" hittar ni här


Jag läste förresten HaHaHasses blogg och såg en bild på ett glasspaket. Eftersom glass för mig är det finaste människan skapat ska jag gå och köpa glass nu. Jag är ju ändå i USA, utbudet är inte direkt tunnt.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0