USA, c-uppsats, kattlämning och jullov

Okej, en snabb sammanfattning:

Vi har varit i USA med kammarkören, det var fantastiskt.

Jag har packat ihop mina grejer och städat min lägenhet så Anneli kan bo här nästa termin.

Jag har lämnat kissekatten hos Anna och Leo.

Jag har skickat in min och Linas c-uppsats.(!!!!!)

Jag hoppar på flygtaxin som tar mig till Kallax där ett flyg tar mig till arlanda där pappa hämtar mig och tar mig till Åkersberga för JULLOV!

Nu kör jag sista städrycket, sen blir det dusch och adjöadjö till William som jag kommer se först om en vecka igen då jag åker upp till hans hemhemma i Gullmark.

God jul!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0