VÅR

Det är vår i Boston idag, äntligen!

Nu ska jag iväg till skolan, först är det gehörslektion och sen är det recording lab där vi ska fixa med min låt "One step to divinity", lägga bakgrundssång och akustisk gitarr bland annat. Den är smörig värre men jag tycker den blir bra. Jag skrev musiken för 7 år sen och texten för 6 veckor sen...så kan det gå :) Men det var ett instrumentalt stycke från början så jag är förlåten med en klapp på axeln.

Jag gillar inte outfitbilder men idag får ni se för det är första gången jag känner mig så här vårig i Boston:


Rubbet: H&M.

Kommentarer
Postat av: W

Hmm, jag undrar vad det innebär när man ser en tjej som man tycker är så snygg så man får en sån där klump i halsen??;)

2009-04-09 @ 16:00:50

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0