Väldigt skum natt.

Jag vaknade till i natt när Johanna och hennes pojkvän kom hem från en fest. Johanna är ju himla söt och snäll men inte alltid den mest tänkande snäckan jag träffat, särskilt inte när det handlar om att komma hem mitt i natten och försöka vara tyst eftersom ens rumskompisar sover och ska till skolan dagen efter. Jag börjar tvivla starkt på att de smyger i Peru, någonsin.

Iallafall så vaknade jag till och det var en väldigt konstig känsla för jag kände mig totalt nerdrogad. Som att jag skulle ha kommit hem apkalas från krogen eller något, den känslan. Hörseln var bortslagen och ersatt med sus och Johannas pratande, jag kunde inte riktigt förstå vad som hände eller vilken tid det var, knappt ens vilken dag det var. Väldigt märkligt. Jag somnade om efter ett tag och när jag vaknade i morse tog det ett tag för mig att orientera mig in i måndagen. Jag hade dessutom drömt väldigt märkligt men jag kan inte riktigt komma ihåg vad det var längre.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0