Springtur utan smärta!

Jag är så himla glad, idag sprang jag hyfsat nära mitt vanliga tempo i ca. 9 km och kände inte av knäet ett enda dugg! Helt underbart! Stretchingen börjar kanske ge resultat? Känns helt fantastiskt iallafall och jag är jätteglad över det här, det var flera månader jag sist sprang utan att få ont.

Hurra!

Nu ska jag ta mig iväg downtown och möta några från recording labben. Vi ska dricka drinkar och äta middag, imorgon är det Patriots Day så vi är lediga. Dessutom är det Boston Maraton så det kommer vara tjockt med folk överallt, 500 000 åskådare ska det tydligen vara och runt 25 000 deltagare om jag minns rätt. PUss o kram!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0