Saturday, you are more than welcome

Det är ljuvligt att gå ut vid nio på kvällen och det är 17 grader varmt. Det är ljuvligt att kunna ha fönstret öppet för att man måste, påminn mig om det i sommar när det är apvarmt hemma. Det är ytterst delikat ljuvligt att det ska bli typ 30 grader och sol i helgen. Imorgon klockan elva har jag harmoniläralektion, vi tar igen en lektion som blev inställd tidigare i våras. Klockan 12 när den är slut ska jag ta mig ner till Boston Common (typ stadsparken) där annelis gehörsgrupp ska picknicka och anneli bjöd med mig. Mycket trevligt. Klockan 18 ska jag vara på All Asia för soundcheck och kl.19 är det dags för Talias examenskonsert! Det ska bli kul, ska repa lite till på stämmorna imorgon bara :)

I helgen ska jag njuta, plugga och börja skissa på en målplan. Jag får ju frågor hela tiden om vad jag vill göra när jag tagit examen och det är nog dags att jag själv börjar skapa målbilder för mitt yrkesliv. Jag är ju en visuell person så målbilder slår aldrig fel, works everytime :) Men de måste få tid att etablera sig. Tre saker vet jag att jag ska få in i arbetslivet: låtskriveri, sjungande och musik/sång/körundervisande. Ska bara lägga in rätt touch i det hela.

Jag känner lite att dygnet blivit kastat hit och dit, inte så illa men tillräckligt. Tolv, halv ett är lite för sent för mig faktiskt... Så godnatt på er!


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0