Påskfirare

Jag förstår. Ni firar påsk och har inte tid för bloggläsande och det är okej. Jag är glad för er skull, verkligen. Lediga och allt, så grymt skönt vi har det i sverige med röda dagar som är röda på så bestämda sätt. Det är underbart. Jag ska aldrig mer ta det för givet.

Jag är heeelt slut. Den här förkylningen knäcker mig, har just haft ensemble och det gick bara dåligt och jag har ingen energi att ta till. Jag jobbade häcken av mig men det hjälper inte när kroppen inte är synk, det finns inte mer röst att hämta för tillfället och det kan inte allt magstöd i världen fixa. Fan. Jag vill bara gråta.

En lektion kvar nu, jag har gjort halva läxan men idag får det fan räcka. Usch.

Hejdå.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0