Nu tar jag kväll

Jag har varit på konsert, Emilys senior recital. Det är lustigt här för det är så få människor på en del saker, inte som i Piteå där det blir proppfullt på examenskonserter. Hon sjöng iallafall jättebra, allt från Jobim till Led Zeppelin. På tal om antal i publiken kom jag att tänka på när brassarna i piteå skulle ha konsert med gästdirigenter och allt en söndag för några år sen. Problemet var bara att sverige spelade OS-final i ishockey den dagen, den tiden så vi var två personer i publiken. Två flickvänner. Jag hade smskontakt med fotfolket som satt framför tv:n, det var intressant.

Nu tar jag iallafall kväll, imorgon är en annan dag.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0