Morgontips för datorbundna

Äntligen kan man utnyttja det här med en fantastisk laptop som är så tyst att man kan ha igång den hela natten under sängen utan att det hörs och stör ens skönhetssömn! Här har ni en länk till Uppohoppa.se, en väckarklocka på internet som går igång på valfri radiokanal samt öppnar en sida tillhörande valfri morgontidning. Klicka här så kommer ni dit!

Imorgon, fruktansvärt tidigt på morgonen, ska jag testköra den här sidan och se om det är något för mig. Lugna favoriter får det bli, jag vill ju gärna mjukstarta. RixFm är jag fortfarande så himla trött på så den kanalen går fetbort. En kvarts lyssning, sen har man hört allt. Ja, det är samma sak på lugna favoriter men det är mest ballader från åttiotalet och de kan man ju faktiskt lyssna på om och om igen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: P3N

Kul att sidan uppskattas :-)

/webmastern på UppoHoppa.se :-)

2009-04-06 @ 16:59:49
URL: http://www.uppohoppa.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0