Morgon återigen. Grundlurad.

Det skulle bli 15 grader och sol idag. Sen skulle det bli 10 grader och växlande molnighet. Varför är det då typ 7 grader och mulet ute? Jag förstår inte.

Skitsamma, jag har naturabstinens och måste ut. Igår när jag tog en promenad nerför Commonwealth Ave så kände jag hur trött jag är på att det är trafik och människor överallt. Jag vill ha natur! Så idag ska jag gå ut, kliva på T:n och åka till Chestnut Hill Reservoir som ligger vid Boston College. Där finns det en sjö, några träd och en väg som inte är asfalterad. Där kan man nog se en och annan joggare män även några fåglar och nån hund. Hoppas.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0