Lurendrejeri.

Jag vaknade klockan 8. Kände mig pigg och fräsch, hade sovit 9 timmar. Jag vaknade igen klockan 9. Kände mig lite trött i bollen och hade ont i halsen så jag bestämde mig för att somna om, vilket jag har råd med efter som jag börjar klockan 16 på måndagar. Jag vaknade igen klockan 12, alltså efter 13 timmars sömn.. Assunkig. Verkligen. Ont i halsen, feber, ont i huvudet, dränerad på vätska och därmed svullen till oigenkännlighet i ansiktet. Slemmet tar över i halsen vilket jag ändå får se som något slags tecken på att jag börjar bli bättre, dvs. fasövergång. Bättre med slem än en torr hals som bara gör ont tänker jag.

Om 3 1/2 timme ska jag sjunga och dagen till ära ska vi spela in det på dvd också. Kul. Verkligen. Men rocktjejen i mig kanske blir ännu mer övertygande med den här stämman...

Nu väntar iallafall min frukost på mig, kamomillte, banan&jordgubbssmoothie och havregrynsgröt med äpple och kanel.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0