Inte så värst uppdaterade?

Stayfriends introducerades för rätt många år sen, ni vet platsen där man kan hålla koll på och komma i kontakt med sina gamla klasskompisar? Facebook fanns inte när de startade och vet ni vad jag just fick veta genom deras nyhetsmail? Man kan dela sitt liv med andra! T.ex. kan man berätta om en resa man gör och ladda upp bilder, sen kan man liksom dela med sig av det till sina vänner! Wow! Observera att den här funktionen är NY för den var med i deras NYHETSMAIL.

Seriöst, vad gör de där nissarna på stay friends egentligen? De är ju inte direkt ute efter att ta patent på något. Facebook, bloggar, twitter, hemsidor enklare än någonsin för vem som helst att sköta och telefonkataloger på internet. Stay Friends blir liksom gammelfarmor i sammanhanget.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0