Helt färdig

Det är sista veckan med lektioner, nästa vecka är det bara finals. Det känns kan jag säga... shit vad trött jag är. Satt och hade ont av trötthet på arrangeringslektionen i eftermiddags och nu är jag bara hemma en liten sväng innan jag ska iväg igen. Men det ska bli trevligt, Steve fyller år så jag och brittanya ska fira honom lite tänkte vi. Eller egentligen hade vi tänkt träffas bara hon och jag men så råkade steve fylla år just idag och då blev det så istället. Annars hade jag ställt in...men man fyller ju bara en gång om året och det är nog enda gången jag kommer ha möjlighet att fira honom så det vill man ju inte strunta i!

Nu ska jag slänga i mig lite mat bara, och kaffe...mmmmm.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0