Godmorgon!

Jag vaknade av mig själv innan väckarklockan ringde, ganska otroligt faktiskt. Självklart fick jag panik och trodde jag försovit mig men ack så lugn jag blev när jag tittade på klockan. Hela tio minuter kvar! :)

Igår skickade jag ut en massa mail till folk som vill hyra rum i sommar, hoppas någon av dem vill hyra just det här så man inte sitter där med 800 dollar i månaden att betala fram till augusti. Det är många som behöver rum och det här är ett bra område, dessutom är det bara en minut från T:n. Nu blir det till att vänta på svar bara.

Igår fick jag veta att jag ska köra bakom min kompis Talia på hennes senior recital på lördagkväll! En av hennes bakgrundssångerskor hade hoppat av och hennes ersättare dumpade Talia i sista stund. Så efter lektionerna idag ska jag repa in körstämmor på minst fyra av låtarna och klockan 18 är det rep. Sen är det ett rep till på lördag och på kvällen är det konsert! :)

I woke up before the alarm went on, pretty amazing actually. Of course I panicked and thought I'd overslept but I got calm again when I looked at the time. Ten whole minutes left! :)

Yesterday I emailed people who need a room for the summer, I hope someone will take this so I don't have to pay 800 bucks until August. So if you know someone who needs a room May 13 - August 31 or sometime in between, please let me know! [email protected]
The room is about 1 minute from Packard's Corner (green line).

On Saturday I'm gonna sing backup to my friend Talia at her senior recital! Come to All Asia in Cambridge 7 pm on Saturday!

Men nu är det dags för frulle! :)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0