Godmorgon ljuva söndag

Jag har sovit tungt och djupt i natt och jag förstod inte mycket när jag först slog upp ögonen. Men jag fick en sån där känsla av att vara utomlands ni vet, när man sover med bara lakan och det ligger en viss varm fuktighet i luften som man har lyckats stänga ute för natten men så fort man tar sig upp och öppnar fönstret så startar dagen och värmen tar över helt. Helt plötsligt upptäcker jag att jag är en sommarälskare, tänk att New England skulle göra det med mig. Trodde Piteå om något skulle haft en starkare effekt på den punkten men där upptäcker jag mest att jag älskar höst och vinter. Intressant.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och äta frukost!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0