Fin dag, lite upprörd bara:

1. Det finns bara en sak som är värre än att vara förkyld och det är att vara förkyld i varmt väder, som idag. Jag kunde inte tänka när klockan slagit 13:00, jag ville bara försvinna i en balja med is.

2. Bloggen "15 år och gravid med tvillingar" ligger på 17:e plats på blogg.se:s blogglista. Det är så upprörande, det krävs väl ingen långläsning för att fatta hur det gick till?

3. Påsk i USA är det värsta jag varit med om. Jag har inte sett en enda sak som skvallrar påsk förutom mina svenska vänners facebook-kommentarer. Ni är lediga imorgon ni, ta tillvara på det. Kan jag också ta ledigt imorgon och yrka på religionsfrihet? Det är trots allt långfredag och jag är med i svenska kyrkan. Måste ju räknas?

Min största önskan just nu är att få ett stort påskägg med lösgodis i på lördag. Det är påsk det.



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0