Fan, det börjar bli mycket nu/A bit too much

Jag försov mig imorse. 2 1/2 lektion försov jag mig. Fan. Två veckor före final week är det mycket dåligt men jag ska förlåta mig snart, så fort jag faktiskt fått något gjort ska jag förlåta mig själv. Nästa fredag har vi en recital med min ensemble och det kändes jättedåligt idag, jag kan uppenbarligen inte sjunga min låt eftersom jag bara får höra kommentarer av min lärare som "jag vet att melodin går högt, vila rösten, du behöver inte ta i nu när vi repar" osv. Såna "snälla" sätt att säga saker till mig hatar jag, de går rätt in i hjärtat och jag tar det mer personligt än jag borde. Så illa är det faktiskt inte men jag törs inte göra något av låten nu eftersom jag inte vill höra såna där kommentarer av henne. Jag fattar inte varför vi fortfarande har med den eftersom vi inte ens kört igenom den en hel gång från början till slut utan avbrott en enda gång.

Åååh. Suck. Men det blir bättre snart.

I overslept this morning. I overslept for 2 1/2 class. That's a really bad idea two weeks before final week but I will forgive myself for it as soon as I've actually got something done. Next friday we're having a recital with my ensemble and I don't feel good about my song, not good at all. I don't even understand why we're gonna do it since we haven't played it through once without interruption.

It'll be better soon.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0