Ett hål i magen och blueslänk.

jag har ett hål i magen. Jag är konstant hungrig. Kanske är det pga att jag inte druckit kaffe den här veckan, det brukar ju ge en falsk känsla av mättnad annars. Iallafall så fick jag sånt råmagknip efter att jag ätit lunch idag, det var helt sanslöst. Senaste gången jag hade så ont måste ha varit för ett par år sen när jag och anna var hemma hos ella i sumpan och ella tvingade i mig några tillbringare med vatten. Så ont hade jag då att jag minns det idag... Vi har många fina minnen ihop jag och ella. :D

Nu ska jag dra mig iväg och titta på Singers Showcase, det ska bli jätteroligt även fast jag egentligen bara skulle vilja skita i det just nu för jag har en del att göra tills imorgon. Men något roligt är att min blues spelades in med projektbandet på skolan idag, så ni kan lyssna på alla tre versionerna här.

Vilken version gillar ni bäst? Standardbluesen, bopbluesen eller mollbluesen?

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0