En ny idé

Jag har funderat på det här rätt länge och nu har jag bestämt mig. Jag ska göra en omvänd beach 2009-satsning. Istället för att trimma och tona kroppen ska jag se hur mycket jag går upp i vikt om jag slutar träna fast äter samma saker som jag gör nu och istället bara tillåter mig själv att få max 30 minuters slögående om dagen, helst inte varje dag då. Jag börjar med april ut så får vi se vad som händer!

Men ni som känner mig vet att det kan bli lite jobbigt för mig och jag kanske blir jättenipprig och outhärdlig. Då får ni säga till.

Ha en fantastisk dag, jag har lite bråttom som alltid. Men vet ni vad? Tunnelbana! :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahaha. DU är ju helt fantastisk!

2009-04-01 @ 14:43:37
URL: http://jagskaingetha.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0